Κανονισμοί που απαιτούν την παραχώρηση χώρου.

Κανόνας 15

Το σκάφος Α πρέπει να δώσει στο σκάφος Β χώρο να κρατηθεί μακριά όταν το Α μόλις έχει αποκτήσει δικαίωμα πορείας και δεν είναι απόλυτο αποτέλεσμα των ενεργειών του Β.

Κανόνας 16

Όταν ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας αλλάζει πορεία, πρέπει να δώσει στο άλλο σκάφος χώρο για να κρατηθεί μακριά.

Κανόνας 18.2 (α)

Όταν ένα εξωτερικό σκάφος με επικάλυψη και δικαίωμα πορείας υπόκειται στον κανόνα 18.2 (α) πρέπει να δώσει στο εσωτερικό σκάφος χώρο να παρακάμψει το σημείο ή το εμπόδιο.

Κανόνας 19

Όταν εφαρμόζεται ο κανόνας 19 το καλούμενο σκάφος πρέπει να δώσει στο σκάφος που καλεί χώρο να αναστρέψει και να το αποφύγει.

Κανονες που περιορίζουν την πορεία που μπορεί να ιστιοδρομήσει ενα σκάφος.

Κανόνας 14

Περιορίζει την πορεία ενός σκάφους όταν μία επαφή επίκειται άμεσα.

Κανόνας 17.1

Το υπήνεμο σκάφος να μην ταξιδεύει πάνω απο την ορθή του πορεία κάτω απο ορισμένες συνθήκες.

Κανόνας 17.2

Το προσήνεμο σκάφος ή το σκάφος καθαρά πλώρα να μην ταξιδεύει κάτω από την ορθή του πορεία κάτω από ορισμένες συνθήκες.

Κανόνας 18.2(α)

Το σκάφος που αναστρέφει μέσα στην περιοχή των δύο μηκών πρέπει να μην γίνει η αιτία ένα σκάφος που δεν ανέστρεψε στην περιοχή των δύο μηκών να προσάγει πάνω απο την εγγυτάτη του, ή να το εμποδίσει να περάσει το σημείο ή το εμποδιο.

Κανόνας 18.4

Η αποσταση ενός εσωτερικού με επτκάλυψη σκάφους με δικαίωμα πορείας από ένα σημείο ή εμπόδιο είναι περιορισμένη κάτω απδ ορισμένες συνθήκες.

Κανόνας 21

Περιορίζει την πορεία σκαφών κοντά σε ένα σκάφος που έχει ανατραπεί, αγκυροβολήσει, προσαράξει, ή βοηθά κάποιο άλλο.

Κανόνας 22.1

Περιορίζει την πορεία σκάφους που δεν αyωνίζεται.

Κανόνας 22.2

Περιορίζει υπό ορισμένες συνθήκες την πορεία ενός σκάφους κοντά σε ένα σκάφος που εκτελεί στροφές ποινής.

Σημείωση: Οι κανόνες 18.2 (ε ) και 18.5 δεν εμπίπτουν σε καμία από τις τρεις παραπάνω αναφερόμενες κατηγορίες.

Μέρος 2 των Κανονισμών

απο τον Dick Rose

Κανονισμοί πον αφορούν τις προτεραιοτητες.

Σε κάθε απο τις παρακάτω περιπτώσεις:
το Σκάφος Α έχει δικαίωμα πορείας (προτεραιοτητα) και
το Σκάφος Β πρέπει να κρατιέται μακριά.

Κανόνας

Σκάφος Α

Σκάφος B

10 Σκάφη σε αντίθετες πλεύσεις. Είναι το δεξήνεμο Σκάφος Το αριστερήνεμο σκάφος.
11 Οταν και τα δύο σκάφη είναι στην ίδια πλεύση και υπάρχει επικάλυψη. Είναι το υπήνεμο σκάφος(Το σταβέντο Σκάφος) Το προσήνεμο Σκάφος(Το σοφράνο)
12 Οταν και τα δύο σκάφη είναι στην ίδια πλεύση και δεν υπάρχει επικάλυψη Το Σκάφος που είναι καθαρά μπροστά Το Σκάφος καθαρά πίσω
13 Σνα σκάφος αναστρέφει και το άλλο οχι. Είναι το Σκάφος που δεν αναστρέφει Το Σκάφος που έχει περάσει το μάτι του καιρού αλλά δεν έχει έρθει ακόμα στην εγγυτάτη
13 Και τα δύο σκάφη έχουν περάσει το μάτι του καιρού αλλά δεν είναι ακδμα στην εγγυτάτη. Όταν βρίσκεται στην πλευρά του σκάφους Β Όταν βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του A
18.2(α) Σκάφη στα οποία υπάρχει επικάλυψη στη περιοχή των δύο μηκών Οταν έχει εσωτερική και προτεραιδτητα σύμφωνα με τους κανονες 10 και11 Είναι το εξωτερικό
18.2(β) Σκάφη που δεν έχουν επικάλυψη στην περιοχή των δύο μηκών Το Σκάφος καθαρά μπροστά Είναι το καθαρά πίσω
18.3(β) Οταν ένα σκάφος A αναστρέφει μέσα στα δύο μήκη Δημιούργησε την επικάλυψη εσωτερικά απο το Β αφού το Β ανέστρεψε μέσα στα δύο μήκη Ανέστρεψε μέσα στα δύο μήκη και μετά το Α δημιούργησε εσωτερική επικάλυψη
20 Ενα σκάφος που διορθώνει σφάλμα κατά την εκκίνηση Αυτό που δεν ιστιοδρομεί προς την γραμμή εκκίνησης για να συμμορφωθεί με τους κανόνες 29.1 ή 30.1 Ιστιοδρομεί προς την γραμμή εκκίνησης για να συμμορφωθεί με τους κανόνες 29.1 ή 30.1
20 Ενα σκάφος που κάνει στροφές ποινής Δεν εκτελεί στροφές ποινής Εκτελεί τις στροφές της ποινής
20 Ενα σκάφος που κινείται κινείται προς τα πίσω αντινεμώνοντας το πανί του Δεν κινείται προς τα πίσω Είναι το σκάφος που προς τα πίσω αντινεμώνοντας το πανί του

 

Σημείωση: Όταν εφαρμόζεται ο κανόνας 13 δεν εφαρμόζονται οι κανόνες 11 και 12. Όταν εφαρμόζεται ο 12.2(β) δεν εφαρμόζεται ο 10 και ένα το Α αναστρέψει, ο κανόνας 18.2(β) δεν ισχύει. Όταν ισχύει ο κανόνας 20, τότε δεν ισχύουν οι 10, 11, 12 και 13.

ΜΕΡΟΣ 2 - ΟΤΑΝ ΣΚΑΦΗ ΣΥΝΑNΤΩΝΤΑΙ

Οι κανόνες του Μέρους 2 εφαρμόζονται μεταξύ σκαφών που ισττοδρομούν εντος ή πλησίον στον αγωνιστικό στίβο κατ προτίθενται να αγωνιστούν ή αγωνίζονται, ή έχουν αγωνιστεί. Ωστόσο, ένα σκάφος που δεν αyωνίζεται δεν πρέπει να τιμωρηθεί για παράβαση ενός απο αυτούς τους κανονες, εκτος απο τον κανονα 22.1. Οτ διεθνείς Κανονισμοί yτα την Αποφυyή Συyκρούσεων στη Θάλασσα ή κρατικοί κανονισμοί δικαιώματος πορείας εφαρμόζονται μεταξύ ενός σκάφους που ιστιοδρομεί σύμφωνα με αυτούς τους κανοντσμούς και ένα σκάφος που οχι και αντικαθιστούν αυτούς τους κανονες εφοσον έτσι ορίζουν οτ οδηyίες πλου.

Τμήμα Α - Δικαίωμα Πορείας

Ενα σκάφος έχει δτκαίωμα πορείας οταν ένα άλλο σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά του. Ωστοσο, ορισμένοι κανονες του Τμήματος Β και C περτορίζουν τις ενέρyειες του σκάφουςμε προτεραιοτητα.

10 Αντίθετες Πλεύσεις

Οταν σκάφη βρίσκονται σε αντίθετες πλεύσεις, το αριστερήνεμο σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά απο το δεξήνεμο σκάφος.

11 Σε ίδια Πλεύση, Επικαλυπτομενα

Οταν σκάφη βρίσκονται στην ίδια πλεύση και επικαλύπτονται, ένα προσήνεμο σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά από ένα υπήνεμο σκάφος.

12 Σε ίδια Πλεύση, Μη Επικαλυπτόμενα

Οταν σκάφη βρίσκονται στην ίδια πλεύση και δεν εmκαλύπτοντατ, ένα σκάφος καθαρά πρύμα πρέπει να κρατηθεί μακριά απο ένα σκάφος καθαρά πλώρα.

13 Ενώ αναστρέφει

Από την στιγμή που ένα σκάφος περάσει το μάτι του καιρού, πρέπει να κρατιέται μακριά απο άλλα σκάφη μέχρι να βρεθεί στην εγγυτάτη. Στο διάστημα αυτό οι κανονες 10, 11 και 12 δεν εφαρμοζονται. Εάν δύο σκάφη υποκεινται ταυτοχρονα σ' αυτον τον κανονα, το σκάφος που βρίσκεται αριστερή πλευρά του αλλού πρέπει να κρατηθεί μακριά.

Τμήμα Β - Γενικοί περιορισμοί

14 Αποφυγή επαφής

Ενα σκάφος πρέπεt να αποφύγει επαφή με ένα άλλο σκάφος εφοσον αυτό είναι λογικά εφικτο. Εντούτοις, ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας ή ένα σκάφος που δικαιούται χώρου (α) δεν είναι υποχρεωμένο να ενεργήσει για να αποφύγει την επαφή μέχρις ότου είναι σαφές οτι το άλλο σκάφος δεν κρατιέται μακριά ή δεν παραχωρεί χώρο, και (b) πρέπει να μην τιμωρηθεί εκτος αν υπάρξει επαφή που προκάλεσε ζημιά.

15 Αποκτώντας το δικαίωμα πορείας

Οταν ένα σκάφος αποκτά δικαίωμα πορείας, πρέπει αρχικά να δώσει στο άλλο σκάφος χώρο για να κρατηθεί μακρτά, εκτος αν απέκτησε το δικαίωμα, πορείας εξ αιτίας ενεργειών του άλλου σκάφους.

16 Αλλαγή πορείας

Οταν ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας αλλάζει πορεία, πρέπει να δώσει στο άλλο σκάφος χώρο για να κρατηθεί μακριά.

17 Στην ίδια πλεύση; ορθή πορεία

17.1 Το σκάφος που δημιουργεί μία υπήνεμο επικάλυψη απο καθαρά πρύμα και εντός αποστάσεως δύο μηκών του από ένα προσήνεμο σκάφος πρέπει να μην ιστιοδρομεί πάνω απο την ορθή πορεία του όσο διαρκεί αυτή η επικάλυψη ενόσω τα σκάφη απέχουν μεταξύ τους λιγδτερο από αυτή την απόσταση, εκτος αν ως αποτέλεσμα γίνει ελεύθερο πρύμα.

17.2 Εκτός απο μπράτσο όρτσα, οταν ένα σκάφος είναι λιγοτερο απο δύο μήκη του απο ένα υπήνεμο σκάφος ή απο ένα σκάφος καθαρά πρύμα που ακολουθεί πορεία υπήνεμα του, πρέπει να μην ταξιδέψει κάτω από την ορθή πορεία του εκτός αν υποστρέψει.

Τμήμα C - Σε σημεία και Εμποδια.

Οταν εφαρμοζεται ένας κανονας του Τμήματος C, οι κανονες των τμημάτων Α και Β συνεχίζουν να εφαρμοζονται εκτος αν ο κανόνας του Τμήματος C τους τροποποτεί ή αναφέρει οτι δεν εφαρμοζονται.

18 ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΣΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΔΙΩΝ

18.1 Ποτε εφαρμοζεται αυτος ο κανονας.

Ο κανονας 18 εφαρμοζεται σε ένα σημείο ή εμπόδτο που προκειται να παρακαμφθεί απο την ίδια πλευρά οταν τα σκάφη είναι έτοιμα να το παρακάμψουν και μέχρι να το προσπεράσουν. Ομως δεν εφαρμοζεται (α) σε σημείο εκκίνησης ή του αγκυρόσχοινού του οταν περιβάλλεται απο πλεύσιμα νερά απο την στιγμή που τα σκάφη τα πλησιάζουν για να εκκινήσουν μέχρι να τα προσπεράσουν, ή (b) μεταξύ σκαφών σε αντίθετες πλεύσεις οταν βρίσκονται σε ορτσα μπράτσο, ή οταν η ορθή πορεία ενος για να παρακάμψει το σημείο ή το εμποδτο είναι να αναστρέψει.

18.2 Δίνοντας χώρο, παραμένοντας μακριά.

(α) οταν σκάφη επικαλύπτονται πριν ένα απο αυτά φτάσει στην περιοχή των δύο μηκών, εάν το εξωτερικο έχει δικαίωμα πορείας πρέπει να δώσει στο εσωτερικο σκάφος χώρο μα προσπεράσει το σημείο ή το εμποδιο, η εάν το εσωτερικο σκάφος έχει δικαίωμα πορείας το εξωτερικο πρέπει να κρατηθεί μακριά. Εάν συνεχίζουν να επικαλύπτοντατ οταν ένα απο αυτά φτάσει στη περιοχή των δύο μηκών, η υποχρέωση του εξωτερικού συνεχίζει έστω και αν η επτκάλυψη διακοπεί αργοτερα. Ο κανονας αυτος δεν εφαρμοζεται εάν το εξωτερικό σκάφος αδυνατεί να δώσει χώρο οταν αρχίζει η επικάλυψη.

(β) Εάν ένα σκάφος είναι καθαρά πλώρα δταν φτάσει στην περιοχή των δύο μηκών, το σκάφος καθαρά πρύμα πρέπει να κρατιέται μακρτά έστω και εάν δημιουργηθεί μια επικάλυιμη αργοτερα. Ο κανονας 10 δεν εφαρμδζεται. Εάν ένα σκάφος καθαρά πλώρα αναστρέψει, ο κανονας 13 εφαρμοζεται και αυτός ο κανόνας παύει να εφαρμοζεται.

(c) Εάν υπάρχει βάσιμη αμφιβολία ότι ένα σκάφος δημιούργησε ή έσπασε μία επικάλυψη έγκαιρα, πρέπει να θεωρείται οτι δεν το έπραξε.

18.3 Αναστρέφοντας

Εάν δύο σκάφη ήταν σε αντίθετες πλεύσεις και ένα απο αυτά ανέστρεψε μέσα στην περιοχή των δύο μηκών για να παρακάμψει ένα σημείο ή εμποδιο, ο κανονας 18.2 δεν εφαρμοζεται. Το σκάφος που ανέστρεψε (α) πρέπει να μην προκαλέσει το άλλο σκάφος να ιστιοδρομίσει πάνω από την εγγυτάτη για να το αποφύγει, η να εμποδίσει να παρακάμψει το σημείο ή εμποδιο, και (b) πρέπει να κρατηθεί μακρτά εάν το άλλο σκάφος δημιουργήσει εσωτερική επικάλυψη, στην οποία περίπτωση ο κανονας 15 δεν εφαρμόζεται.

18.4 Υποστρέφοντας

Οταν εφαρμοζεται ο κανονας 18.2(α) και ένα σκάφος με εσωτερική επικάλυψη και με δικαίωμα πορείας είναι υποχρεωμένο να υποστρέψει στο σημείο ή εμποδιο για να ιστοδρομίσει στην ορθή πορεία του, πρέπει να μην προσπεράσει το σημείο ή εμποδιο μακρύτερα απο οσο χρειάζεται για να θέσει αυτή την πορεία.

18.5 Παρακάπτοντας ένα συνεχές εμπόδιο.

Σε ένα συνεχές εμποδιο, ο κανόνας 18.2 τροποποιείται έτσι ώστε ενοσω τα σκάφη παρακάμπτουν το εμποδιο η υποχρέωση του εξωτερικού σκάφους να σταματά εάν διακοπεί η επτκάλυψη, και ένα σκάφος καθαρά πρύμα μπορεί να δημιουργήσει μία εσωτερική επτκάλυψη με την προϋπόθεση οτι υπάρχει χώρος την στιγμή αυτή να περάσει μεταξυ του άλλου σκάφους και του εμποδίου. Αν την δημιουργήσει έτσι, η υποχρέωση του σύμφωνα με το κανόνα 18.2(b) σταματά.

19 ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ

19.1 Οταν η ασφάλεια απαιτεί ένα σκάφος στην εγγυτάτη να κάνει μία σημαντική αλλαγή πορείας για να αποφύγει ένα εμποδτο και σκοπεύει να αναστρέψει, αλλά δεν μπορεί να ανατρέψει και να αποφύγει ένα άλλο σκάφος στην ίδια πλεύση, πρέπει να καλέσει για χώρο για να το πραγματοποιήσει. Πριν αναστρέψει πρέπει να δώσει χρονο στο σκάφος που κάλεσε για να ανταποκριθεί. Το καλούμενο σκάφος πρέπει είτε, (α) να αναστρέψει οσο το δυνατό γρηγορότερα, οπδτε το σκάφος που καλεί πρέπει επίσης να αναστρέψει οσο το δυνατό γρηγορότερα, ή (b) να απαντήσει αμέσως "εσύ ανάστρεψε", οπότε το σκάφος που καλεί πρέπει να αναστρέψει αμέσως και το καλούμενο σκάφος πρέπει να δώσει χώρο, και οι κανονες 10 και 13 δεν εφαρμόζονται.

19.2 Ο κανονας 19.1 δεν εφαρμοζεται σε σημείο εκκίνησης ή το αγκυροσκοινο του που περιβάλλεται απο πλεύσιμα νερά από την στιγμή που τα σκάφη πλησιάζουν για να εκκινήσουν μέχρι να τα προσπεράσουν ή σε σημείο το οποίο το καλούμενο σκάφος μπορεί να προσπεράσει χωρίς να αναστρέψει. όταν εφαρμδζεται ο κανονας 19.1, δεν εφαρμδζεται ο 18.

Τμήμα D - Αλλοι κανονες

Οταν οι κανονες 20 ή 21 εφαρμοζονται μεταξύ δύο σκαφών, οι κανονες του Τμήματος Α δεν εφαρμοζονται.

20 ΛΑΘΗ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ; ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΙΝΗΣ; ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΠΡΥΜΑ

Ενα σκάφος που ιστιοδρομεί προς την πλευρά προ της γραμμής εκκίνησης ή των προεκτάσεων της για να συμμορφωθεί με τον κανονα 29.1 ή τον κανονα 30.1 πρέπει να κρατιέται μακριά από ένα σκάφος που δεν κάνει το ίδιο μέχρι βρεθεί ολοκληρο στην προ της εκκίνησης πλευρά. Ενα σκάφος που εκτελεί στροφές ποινής πρέπει να κρατιέται μακριά από ένα άλλο που δεν κάνει. Ενα σκάφος που κινείται πρύμα αντινεμώνοντας ενα πανί πρέπει να κρατιέται μακριά απο ενα άλλο που δεν κάνει το ίδιο.

21 ΑΝΑΤΡΑΠΕΝ, ΑΓΚΥΡΟΒΟΑΗΜΕΝΟ ή ΠΡΟΣΑΡΑΓΜΕΝΟ; ΔΙΑΣΩΣΗ

Εφοσον είναι δυνατο, ενα σκάφος πρέπει να αποφύγει ενα άλλο που έχει ανατραπεί ή δεν έχει ακόμα ανακτήσει τον έλεγχο μετά την ανατροπή, είναι αγκυροβολημένο ή προσαραγμένο, ή προσπαθεί να βοηθήσει ενα άτομο ή ενα σκάφος σε κίνδυνο. Ενα σκάφος έχει ανατραπεί όταν η κορυφή του ιστού του είναι στο νερό.

22 ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΑΛΛΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ

22.1 Εφοσον είναι λογικά εφικτο, ενα σκάφος που δεν αγωνίζεται πρέπει να μη παρεμποδίσει ενα άλλο σκάφος που αyωνίζεται.

22.2 Ενα σκάφος πρέπει να μην παρεμποδίσει εσκεμμένα ενα σκαφος που εκτελεί στροφές ποινής για να το καθυστερεί.

ΟΡΙΣΜΟΙ

Ενας ορος οπως αναφέρεται παρακάτω εμφανίζεται με πλάyια yράμματα ή, στις εισαγωγέςμε έντονα πλάγια γράμματα.

Εγκατάλειψη. Μια ιστιοδρομία που η επιτροπή αγώνων ή η επιτροπή ενστάσεων εγκαταλείπετ είναι άκυρη αλλά μπορεί να επαναληφθεί.

Καθαρά πρυμα και καθαρά πλώρα; Επικάλυψη. Ενα σκάφος είναι καΘαρά πρύμα απδ ένα άλλο οταν η γάστρα και ο εξοπλισμδς του στην κανονική του θέση είναι πίσω απο μία γραμμή εγκάρσια απο το πλέον πρυμναίο σημείο της γάστρας και του εξοπλισμού του σε κανονική θέση άλλου σκάφους. Το άλλο σκάφος είναι καθαρά πλώρα. Επικαλύπτονται οταν κανένα απο αυτά είναι καθαρά πρύμα ή όταν ένα σκάφος μεταξύ τους επικαλύπτει και τα δύο. Αυτοί οι ορισμοί δεν εφαρμοζονται σε σκάφη σε αντίθετες πλεύσεις εκτος αν εφαρμόζεται ο κανονας 18.

Τερματισμος. Ενα σκάφος τερματίζει οταν οποιοδήποτε μέρος της γάστρας του πληρώματος ή του εξοπλισμοιί του σε κανονική θέση, διασχίσει την γραμμή τερματισμού με κατεύθυνση απο το τελευταίο σημείο είτε για πρώτη φορά ή, εάν έχει ποινή, αφού συμμορφωθεί με τον κανόνα 31.2 ή τον κανονα 44.2

Ενδιαφερομενο μέρος. Ενα άτομο που μπορεί να κερδίσει ή να χάσει ως αποτέλεσμα μιας αποφασης μιας επιτροπής ενστάσεων, ή που έχει σοβαρο προσωπικό συμφέρον στην απόφαση.

Κρατιέται μακριά. Ενα σκάφος κρατιέται μακρτά απο ένα άλλο ένα το άλλο μπορεί να ιστιοδρομίσει την πορεία του χωρίς την ανάγκη να κάνει ενέργειες αποφυγής και, όταν τα σκάφη έχουν επτκάλυψη στην ίδια πλεύση, εάν το υπήνεμο σκάφος θα μπορούσε να αλλάξει πορεία χωρίς αμέσως να έρθει σε επαφή με το προσήνεμο σκάφος.

Υπήνεμο και Προσήνεμο. Η υπήνεμη πλευρά ενος σκάφους είναι η πλευρά είναι ή, οταν είναι στο μάτι.του καιρού, ήταν μακριά απδ τον άνεμο. Ωστοσο οταν ιστιοδρομεί κατάπρυμα ή περισσοτερο απο κατάπρυμα, η υπήνεμη πλευρά είναι η πλευρά που βρίσκεται η μαϊστρα του. Η άλλη πλευρά είναι η προσήνεμη. Οταν δύο σκάφη στην ίδια πλεύση επικαλύπτονται, αυτο στην υπήνεμη πλευρά του άλλου είναι το υπήνεμο σκάφος. Το άλλο είναι το προσήνεμο σκάφος.

Σημείο. Ενα αντικείμενο το οποίο οι οδηγίες πλου υποχρεώνουν ένα σκάφος να παρακάμψει απο ορισμένη πλευρά, εξαιρούμενου του αγκυροσκοινου και άλλων αντικειμένων προσαρτημένο προσωρινά ή τυχαία.

Εμποδιο. Ενα αντικείμενο το οποίο ένα σκάφος δεν θα μπορούσε να προσπεράσει χωρίς να αλλάζει σημαντικά την πορεία του, εάν ιστιοδρομούσε κατευθείαν προς αυτο οταν βρίσκεται σε αποσταση ενος μήκους του απο αυτό. 'Ενα αντικείμενο που μπορεί να παρακαμφθεί με ασφάλεια μονο απο την μία πλευρά του και μία περιοχή καθορισμένη από τις οδηγίες πλου είναι επίσης εμπόδια. Ωστοσο, ένα σκάφος που αγωνίζεται δεν είναι εμποδιο για άλλα σκάφη εκτος εάν είναι υποχρεωμένα να κρατηθούν μακριά απο αυτο ή να του παρέχουν χώρο.

Επικάλυψη Δες Καθαρά πρύμα και καθαρά πλώρα; Επικάλυψη.

Μέρος Ενα μέρος σε ακροαματική διαδικασία: ο ενάγων, ο εναγομενος, ένα σκάφος που ζητά αποκατάσταση, οποιοδήποτε άλλο σκάφος ή αγωνιζομενος που ενδέχεται να τιμωρηθεί, περιλαμβανομενου και του κανόνα 69.1, η επιτροπή αγώνων σε ακροαματική διαδικασία σύμφωνα με τον κανονα 62.1(α).

Αναβολή. Η προγραμματισμένη έναρξη μια ιστοδρομίας που έχει αναβληθεί καθυστερεί αλλά μπορεί να γίνει ή μπορεί να εyκαταλειφθεί αργότερα.

Ορθή πορεία. Η πορεία που ένα σκάφος θα ιστιοδρομούσε για να τερματίσει όσο το δυνατο γρηγοροτερα αν απουσίαζαν τα άλλα σκάφη που αναφέρονται στον κανονα που χρησιμοποιεί αυτο τον ορισμο. Ενα σκάφος δεν έχει ορθή πορεία πριν δοθεί το σήμα της εκκίνησης.

Ενσταση Ενας ισχυρισμός απο ένα σκάφος, μία επιτροπή αγώνων η μία επιτροπή ενστάσεων ότι ένα σκάφος έχει παραβεί ένα κανονα.

Αγωνιζομενος 'Ενα σκάφος αyωνίζεται απο το προπαρασκευαστικο του σήμα μέχρι να τερματίσει και προσπεράσει την γραμμή τερματισμού και τα σημεία της ή αποσυρθεί, ή μέχρι η επιτροπή αγώνων σημάνει μία γενική ανάκληση, αναβολή ή εγκατάλειψη.

Χώρος. Το διάστημα που χρειάζεται ένα σκάφος στις επικρατούσες συνθήκες ενώ χειρίζεται άμεσα με τροπο ναυτικο.

Κανονας (α) Οι κανόνες σ' αυτό το βιβλίο, συμπεριλαμβανομένων των Ορισμών, των Σημάτων των Αγώνων, της Εισαγωγής, και των προλογων, και των κανονων ενος παραρτήματος οταν αυτο εφαρμοζεται, αλλά όχι τίτλοι; (b) οι διατάξεις των εθνικών αρχών, οταν εφαρμόζονται; (c) οι οδηγίες πλου; (d) οι κανονισμοί της κλάσης εκτός εάν αντιτίθενται με κανονες αυτού του βιβλίου; (e) κάθε άλλο έγγραφο που διέπει την διοργάνωση.

Εκκίνηση Ενα σκάφος εκκινεί οταν μετά το σήμα της εκκίνησης του οποιοδήποτε μέρος της γάστρας, του πληρώματος ή τον εξοπλισμού του σε κανονική θέση αρχικά διασχίσει την γραμμή εκκίνησης και έχει συμμορφωθεί με τον κανονα 29.1 και τον κανόνα 30.1 ένα εφαρμοζεται.

Πλεύση, Δεξήνεμο ή αριστερήνεμο Ενα σκάφος βρίσκεται σε πλεύση, δεξήνεμη ή αριστερήνεμη, ανάλογα με την προσήνεμη πλευρά του.

Διάστημα δύο μηκών. Η περιοχή γύρω από ένα σημείο ή εμπόδιο εντός μιας απόστασης ίσης με δύο μήκη γάστρας του σκάφους πλησιέστερα του.

Προσήνεμο Δες Υπήνεμο και Προσήνεμο.